Början på äventyret...

Det här är mitt allra första inlägg, skrivet precis 4 dagar innan jag åker till Wales. I 3 år framöver ska jag plugga "Creative and Professional Writing" på Glamorgan. Syftet med den här bloggen är att min familj, mina släktingar och mina vänner ska kunna följa min tid på Glamorgan, det bra och det dåliga (förhoppningsvis mer bra än dåligt :P), och veta vad jag gör utan att behöva betala massa pengar för att ringa mig. Dessutom behöver jag inte berätta samma historia mer än en gång på det här viset. Mamma och pappa kan intyga hur illa jag tycker om att berätta samma sak om och om igen. Om jag ska berätta något för dem slutar det alltid med att jag väntar till middagen när båda är där :). Hursomhelst, jag kommer antagligen inte att skriva igen förrän på söndag kväll. Kvällen innan min introduktionsvecka på universitetet börjar och jag äntligen installerats på mitt rum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0